Despre

despre1Vodaron Marketing Network a aparut initial ca un mod de organizare a noastra, a consumatorilor, in vederea adoptarii noii legi a sanatatii care intr-un fel sau altul ne va afecta pe toti, de la modul cum ne referim la serviciile din sistemul de sanatate de stat pana la sumele pe care vom fi nevoiti sa le scoatem din buzunar pentru a ne ingriji de sanatatea noastra sau a familiei noastre.

A evoluat insa destul de repede in directii diverse cerute de numarul in crestere al membrilor retelei astfel incat, de la un moment dat, am facut urmatorul pas, firesc din toate punctele de vedere, si anume negocierea cu diversi parteneri pentru a le oferi membrilor retelei de consumatori Vodaron o plaja cat mai larga de posibilitati in a beneficia de reduceri si programe speciale pentru banii pe care ii cheltuim in viata de zi cu zi.

 

 

despre2Intr-un final in fiecare zi cheltuim mai bine de 93% din veniturile pe care le realizam sa mancam, sa ne distram, sa mergem in vacante, sa ne platim utilitatile, sa cumparam haine sau bunuri de folosinta indelungata, sa ne asiguram masinile sau casele, sa avem grija de sanatatea noastra si multe altele. De ce nu am face asta intr-un mod organizat? Intr-un mod in care, daca tot cheltuim bani pentru toate cele de mai sus, de ce nu am beneficia de anumite reduceri si programe speciale de loialitate si, mai ales, de ce nu am castiga ceva din sumele pe care le cheltuim?

 

 

Daca doar unul sau cativa dintre noi s-ar duce la un restaurant sau la o companie de asigurari, la un furnizor de servicii medicale sau la un comerciant de bunuri de larg consum si i-am cere sa ne acorde o reducere probabil ca ne-ar rade in nas, intr-un mod mai mult sau mai putin politicos. Daca 300.000 dintre noi s-ar duce la acelasi furnizor sa-i ceara o reducere lucrurile ar sta complet diferit pentru ca, intr-un final, reducerea pe care ne-o va acorda noua se va regasi in eforturi de marketing mai mici si implicit in bugete de publicitate mai mici. Nu exista niciun furnizor, indiferent de domeniul de activitate, care sa-si poata permite sa piarda o multime considerabila de clienti in favoarea unui competitor. Aici sta puterea noastra!

Care sunt beneficiile retelei?

Reteaua de consumatori Vodaron ofera urmatoarea serie de avantaje principale:

3 posibilitatea de a beneficia de reduceri importante la o gama larga de furnizori din cele mai diverse domenii, de la asiguratori la servicii medicale, de la restaurante la complexe de evenimente, de la farmacii la comercianti de bunuri diverse, de la agentii de turism la locuri de joaca pentru copii, de la service-uri auto la comercianti de autoturisme;

posibilitatea de a accede la programe speciale de genul platformei VODAMED care va fi lansata la 1 septembrie si care va permite oricarui roman sa se aboneze si sa beneficieze de servicii medicale la un cost decent in sistem privat, la un inalt standard calitativ, servicii oferite de liderii in domeniu, respectiv Medlife si Anima.

3posibilitatea de a deveni parte dintr-o retea care are ca scop declarat imbunatatirea serviciilor care ne sunt oferite si eficientizarea banilor pe care ii cheltuim

 
 
 
despre vodasig

Vodaron Marketing Network a aparut initial ca un mod de organizare a noastra, a consumatorilor, in vederea adoptarii noii legi a sanatatii.

<

Detalii

  despre vodamed

Platforma VODAMED este conceputa astfel incat sa acopere inclusiv contextele care vor aparea odata cu aparitia noii legi a sanatatii.

Detalii

 
despre 
allianz

Fondat la Berlin in anul 1890, Allianz ofera servicii financiare de o excelenta pe care doar anii de experienta si profesionalismul reprezentatilor sai o poate da.

Detalii

  despre 
groupama

O multinationala de origine franceza compania Groupama, activeaza in 14 tari din Europa si Asia.

Detalii